Asociația pentru Promovarea Turismului ”Turist în Bistrița-Năsăud” participă, în perioada 9 – 13 martie 2016, la Târgul Internațional de Turism de la Berlin, cu un stand propriu în cadrul pavilionului alocat României. Este prima participare a județului Bistrița-Năsăud la un eveniment de anvergură internațională dedicat promovării destinațiilor și produselor turistice.

Claudia Andron și Felicia Szucs, președinte, respectiv manager de proiecte al Asociației Turist în Bistrița-Năsăud, au dezvăluit pe Facebook cum a decurs prima zi în cadrul târgului prin multe fotografii de la fața locului.

În cele cinci zile ale târgului, din care trei destinate specialiștilor, iar două publicului, Asociația Turist în Bistrița-Năsăud prezintă tuturor celor interesați resursele turistice ale județului: locurile minunate pe care le avem, tradițiile, obiceiurile, costumul popular, serviciile, posibilitățile de cazare și gastronomia autohtonă, precum și oportunitățile de dezvoltare a afacerilor sau parteneriatele public-private ce pot fi stabilite în acest domeniu.

Printre destinațiile promovate se numără și Băile Figa, pentru care a fost realizat un material promoțional în limba germană.

BAILE FIGA GERMANA

Atât în materialele de promovare realizate, cât și în cadrul discuțiilor purtate direct cu vizitatorii standului, Asociația Turist în Bistrița-Năsăud se axează pe prezentarea tipurilor de turism ce pot fi practicate în județ:

* petrecerea timpului liber în natură, în parcurile și rezervațiile naturale de pe teritoriul județului nostru

* turismul de relaxare și balnear

* turismul de aventură

* turismul de vânătoare

* turismul cultural-istoric

* cunoașterea culturii populare, tradițiilor, obiceiurilor, portului popular și folclorului

* mitul Dracula, valorificând descrierile existente în romanul omonim a lui Bram Stoker

Asociația Turist în Bistrița-Năsăud reprezintă la ITB Berlin autoritățile publice locale care vor să își dezvolte economic comunitățile prin valorificarea resurselor turistice, investitori privați din sfera serviciilor de cazare, masă și agrement.

ITB Berlin aniversează în acest an 50 de ani de existență și la ultima ediție a fost vizitat de aproape 180.000 de persoane, specialiști din domeniul turismului și public.