Prima comună care a reușit să realizeze nomenclatorul stradal și care aparține de Evidența Populației Beclean este comuna Căianu Mic!

Oamenii sunt rugați să colaboreze cu reprezentanții administrației publice locale și cu funcționarii de la Evidența Populației în așa fel încât să le fie schimbate într-un timp scurt cărțile de identitate.

„Comuna Căianu Mic are Nomenclator Stradal!

Începând cu data de 3 iulie 2019 s-a pus în aplicare nomenclatorul stradal pentru comuna Căianu Mic!

Urmare acestui fapt, adresa de domiciliu a tuturor cetățenilor comunei se modifică, iar fiecare imobil va avea un număr administrativ nou, iar toate străzile de pe raza comunei noastre vor avea anumite denumiri!

Prin nomenclator stradal înțelegem faptul că fiecare stradă va avea o anumită denumire care se va înscrie în cărțile de identitate ale cetățenilor comunei Căianu Mic, iar imobilele vor avea atribuite numere administrative noi! Fiecare stradă va avea numerotare proprie, începând de la prima casă cu cifra 1 și continuând până la ultima casă. Pe partea stângă a străzii se vor atribui numere
formate din cifre impare, iar pe partea dreaptă vor fi atribuite numere formate din cifre pare!

Conform legii, fiecare Primărie din România are obligația de a elabora nomenclatorul stradal la nivelul comunei sau orașului pe care o are/îl are în administrare!

Din raza de competență a Serviciului de Evidență a Populatiei Beclean, comuna Căianu Mic este singura comună care a finalizat nomenclatorul stradal!

Prin realizarea nomenclatorului stradal se realizează delimitarea și identificarea într-un mod foarte clar și precis a tuturor străzilor și imobilelor din comuna noastră! De asemenea, toate denumirile de străzi și numerele administrative ale imobilelor vor fi introduse în sistemul de localizare GPS, iar interventia autospecialelor (pompieri, ambulanță, poliție, jandarmerie, armată, etc), în cazul unor situații de urgență, va fi mult ușurată ca urmare a identificării într-un timp foarte scurt, prin acest sistem, a străzilor și imobilelor din comună!

Etapa a doua din procesul de realizare a nomenclatorului stradal implică schimbarea cărților de identitate a tuturor cetățenilor de pe raza comunei noastre!

În noile cărți de identitate vor fi înscrise denumirile de străzi și noile numere administrative atribuite pentru imobile!

Cărțile de identitate vor fi schimbate pe plan local! Astfel, o echipă mobilă formată din reprezentanți de la Serviciul de Evidența a Populației Beclean și Primăria Căianu Mic, se va deplasa în fiecare localitate din comuna noastră și vor fi realizate campanii de schimbare a cărților de identitate doar pentru cetățenii domiciliați în localitatea respectivă!

În perioada următoare, vom afișa în fiecare localitate, dar și prin intermediul Facebook, programul care cuprinde locul și ziua de desfășurare a campaniei, precum și numerele administrative ale gospodăriilor din care fiecare membru trebuie să se prezinte în mod obligatoriu pentru parcurgerea procedurilor necesare de schimbare a cărții de identitate!

Prieteni dragi, solicit colaborare maximă din partea dumneavostră și am rugămintea să vă prezentați la locul de desfășurare a campaniei de schimbare a cărților de identitate în ziua când sunteți programați pentru a duce la bun sfârșit acest frumos proiect care va da o înfățișare mult mai bine organizată pentru comuna nostră!

🚩 Important: ➡️ toti membrii unei gospodării, trebuie să veniți însoțiți de capul de gospodărie, iar dacă acest lucru nu este posibil, veți prezenta o declaratie de primire în spatiu, dată de capul de gospodărie la Postul de Poliție Căianu Mic!
De asemenea, vă rugăm să aveti la dumneavoastră toate documentele necesare, asa cum reiese din anunțul atașat prezentei postări!

🚩Important: ➡️ în cazul persoanelor bolnave care nu se pot deplasa, vă informăm că o echipă mobilă se va deplasa la domiciliul acestor persoane în perioada următoare!

Toți cei care aveți în perioada următoare programate anumite acțiuni sau evenimente personale ori de familie (nunți, transcrieri de naștere, dosare alocații, alte dosare de asitență socială, înființări firme, sau alte asemenea), vă rugăm să vă prezentați mai repede la sediul Primăriei Căianu Mic pentru obținerea documentelor necesare în vederea schimbării cărților de identitate!

Pentru toti cei domiciliati în comuna Cãianu Mic, dar care sunteti plecati în strãinãtate, sunteti rugati ca la revenirea în România sã vã prezentati la sediul Primãriei Cãianu Mic pentru parcurgerea procesului de schimbare a cãrtii de identitate!

De asemenea, toti cei cu domiciliul în comuna Cãianu Mic care ati revenit în România pentru efectuarea concediului de odihnã sau din alte motive, sunteti rugati sã vã prezentati la sediul Primãriei Cãianu Mic pentru initierea demersurilor si parcurgerea etapelor de schimbare a cãrtii se identitate!

Cei care nu mai dețineți, în original, certificatul de naștere sau de căsătorie (unde este cazul) , vă rog să solicitați din timp eliberarea acestor documente pentru a putea beneficia de schimbarea cărților de identitate!

Vă mulțumesc tuturor pentru înțelegere și cred că împreună vom finaliza cu bine acest proces care nu este tocmai ușor! 😃🤗👍

Numai bine!

🚩 Notã: ➡️ Începând cu data de 1 august 2019, va începe campania de schimbare a cărților de identitate în localitatea Căianu Mic, la sediul primăriei, conform programului afișat❗️”, a transmis primarul Paul Știr pe pagina sa de Facebook.